Uravnotežena prehrana

FOTO: 7 ideja za brze i zdrave obroke za svaki dan u tjednu

https://pixabay.com/en/breakfast-food-eating-meal-morning-690128/
Pogledaj fotogaleriju
Jaja, špinat i grah
Tortilja, piletina i salata
Rajčica, mozzarella i bosiljak
Rukola, tunjevina i avokado
Riba, mrkva i grašak

+3

Studenti teško pronalaze malo vremena kako bi nešto sami skuhali. Lakše je kupiti gotov proizvod koji možda nije uvijek najzdravija opcija. No postoje brzi i zdravi obroci koje je lako skuhati u vlastitom domu, poput rižota s gljivama ili ribe s povrćem.

Za vrijeme kolokvija rijetko se pazi na prehranu. Fast food ili pekara usput su od faksa do stana ili doma. Ponekad menza nije blizu ili jednostavno lijenost prevlada, pa se dostava tada čini kao dobra ideja. No na kraju mjeseca osjećaju se posljedice, kako fizičke, tako i financijske. Moguće je održavati balansiranu prehranu čak i kada su ispiti za petama. Nitko nema tri sata dnevno za kuhanje obilnih ručkova ili večera, no 15 minuta za zdravu, ali i ukusnu večeru lako je pronaći.

Važno je u prehranu uključiti voće i povrće na dnevnoj bazi, pogotovo u vrijeme prehlada i raznih virusa. Također se meso i riba, namirnice bogate proteinima, ne smiju izostaviti iz svakodnevne prehrane. Bitno je obilno doručkovati, posebice ako slijedi dug i težak dan, te jesti različito voće ili orašaste plodove kao međuobrok. Večeru ne treba zanemarivati, no ona mora biti lagana te uravnotežena.

Problem koji se ponekad javlja kod kuhanja nedostatak je kreativnosti ili ideje. Stoga donosimo fotogaleriju sa sedam ideja za svaki dan u tjednu kako bismo s dnevnog rasporeda skinuli vječno pitanje A što za ručak/večeru? te oslobodili više prostora za fakultetske obaveze.

Komentari na članak

Vezani članci

Glava u dimu

Savjeti za borbu protiv stresa

Prevelika razina stresa na fakultetu i poslu može dovesti do burnout sindroma

Među prvim su znacima sagorijevanja nedostatak energije i kronični umor koji je prisutan većinu vremena, što dovodi do fizičke i psihičke iscrpljenosti te strahovanja od onog što donose dani koji dolaze.

det

Zbogom toksini!

Detoksikacija – idealan proces između rokova

Detoksikacija, osim izbacivanja nepotrebnih tvari iz organizma, pomaže u svakodnevici jer održava koncentraciju na višem nivou te pospješuje pohranjivanje većeg broja informacija, odnosno učenje. Zbog toga je sve što studenti trebaju u ovom vremenu između rokova.

FOTO: Pexels

Rezultati istraživanja

Zdrav režim prehrane loše utječe na vaš društveni položaj

Prema novim istraživanjima, zdrav režim prehrane ima negativne posljedice na to kako vas vaša okolina, obitelj i prijatelji vide. Naime, potreba da se jede isključivo zdravo povezana je s potrebom za kontroliranjem svake situacije i nespontanošću.

Djevojka na plaži

Korisni savjeti za ljetne temperature

Kako ostati svjež i odmoran bez obzira na vrućine

Ljetne temperature dosegle su svoj vrhunac. Dok neki uživaju na moru, drugi trebaju izvršavati svakodnevne obveze i pokušati ostati svježi i odmorni. Donosimo vam najbolje savjete za održati svježinu i što manje se „otopiti“ na temperaturama neprikladnim za odlazak na posao.

FOTO: media.web.britannica.com

Jeste li znali?

12 mitova, uzroka i iznenađujućih činjenica o kihanju

Jeste li se ikad zapitali zašto se to uopće događa ili zašto nakon što kihnemo čujemo „Nazdravlje!“, dok se na kašalj nitko i ne obazire?!